onsdag 3. oktober 2012

Forsøk på deling fra annet media enn You Tube.

Her om dagen så jeg en litt spesiell, men fin, norsk kortfilm. Av navnet på filmen er det kanskje ikke så rart at jeg ble litt nysgjærring.

For å prøve å dele fra et annet nettsted (nrk.no) enn d jeg har prøvd før, vil jeg prøve å legge ut denne filmen.

Norsk kortfilm - "Kjære Lisa".

Jeg fant ut, med god hjelp, at nrk.no ikke ga tillatelse til å dele filmen. Håper likevel at de som leser dette tar turen innom siden og ser filmen. Og at den faller i smak.
God fornøyelse.
Skriv gjerne noen ord om hvilke tanker du sitter igjen med etter å ha sett filmen.

1 kommentar:

  1. Deling og deling? NRK deler vel når de legger ut filmen slik at alle kan få se den. Det du ikke kan, er å "bygge inn" filmen for visning "inni" bloggen din. Har jeg oppfattet riktig?
    Uansett nyttig at du deler dine erfaringer og forklarer.

    SvarSlett