fredag 28. september 2012

Mitt møte med den smarte verden.



Da jeg hadde lest Julies blogginnlegg om hennes erfaringer med Dropbox, måtte jeg bare sette meg ned å sjekke det ut. Jeg har tidligere sett denne “appen” på min nye (og litt skumle) mobil, og tenkt at det har jeg sikkert ikke bruk for. Nå har jeg altså prøvd den.

Etter mye "knoting" fant jeg til slutt ut at jeg kan velge hva jeg vil ha i dropboxmappene og ikke. Både av dokumenter og bilder. Jeg kan også velge om jeg vil offentliggjøre noe, eller ikke. Det passer meg ypperlig.

Nå har jeg også installert Dropbox på pcen. Kast alt som heter usb-kabler, mener nå jeg. Dette er mye kjappere! Nå har jeg til og med lastet ned et officeprogram på mobilen, slik at jeg kan skrive på de samme dokumentene både på mobilen og pcen.

Den "smarte verden", her kommer jeg! c",)

Dropboxillustrasjon lånt hos technospot.net.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar